Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Stephaniekeuh pasgeborene

Geregistreerd op: 03 Sep 2008 Berichten: 1484 Woonplaats: Moerbeke-Waas
|
Geplaatst: 17-03-2009 11:56:07 Onderwerp: |
|
|
Ja, ik zit in week 21, blij dat we toch al ietsie-pietsie over de helft zitten
we weten sinds vorige week het geslacht van ons beebje, jaja, een en ook de naam heeft zijn doorslag gekregen. we zaten in de auto, reden de parking van het ziekenhuis af en boem; ik zei een naam en mijn ventje was ook direct in de wolken
nu we het geslacht weten, begin ik al wat rond te neuzen op Liezje haar geboortedichtjes site maar denk dat ik haar hulp zal nodig hebben hoor
leuk, leuk, leuk
door dit toffe forum met leuke mama's en leuke raadgevers, heb ik het besluit genomen ons kleine beebje borstvoeding te geven mijn ventje staat volledig achter mij en zal me hierin ook zoveel als hij kan steunen  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Vke Site Admin

Geregistreerd op: 02 Sep 2008 Berichten: 2418 Woonplaats: Oost-Vlaanderen
|
Geplaatst: 17-03-2009 12:36:46 Onderwerp: |
|
|
Ja tgaat snel hé. noges zover en u meisje ligt al in u armen.
Super dat ge BV gaat geven, en lukt het toch niet zo goed of ligt het u nie, kunt ge gewoon FV geven hé.
Ochja, als ge het moeilijk vind om mensen weg te sturen (bezoek als ge thuis zijt dan) kunt ge ook altijd een flesje gekolft in de frigo stellen altijd. het mag 5dagen in de frigo bewaart worden.
Sommige vriendinnen vinden het ook maar normaal dat ik BV geef waar ze bijzitten, en als ik weet dat die komen, heb ik zeker een flesje gekolft.
Maar nu probeer ik altijd een flesje klaar te hebben. _________________
the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 17-03-2009 17:10:19 Onderwerp: |
|
|
Vke schreef: |
Ja tgaat snel hé. noges zover en u meisje ligt al in u armen.
Super dat ge BV gaat geven, en lukt het toch niet zo goed of ligt het u nie, kunt ge gewoon FV geven hé.
Ochja, als ge het moeilijk vind om mensen weg te sturen (bezoek als ge thuis zijt dan) kunt ge ook altijd een flesje gekolft in de frigo stellen altijd. het mag 5dagen in de frigo bewaart worden.
Sommige vriendinnen vinden het ook maar normaal dat ik BV geef waar ze bijzitten, en als ik weet dat die komen, heb ik zeker een flesje gekolft.
Maar nu probeer ik altijd een flesje klaar te hebben. |
ja, das inderdaad een goed idee, maar die toestellen vind ik zo duur in aankoop als je dan maar heel kort BV geeft, dan staat het daar.
nog een vraagje, als je dan gekolft hebt, "ontploffen" ze dan niet bijna nadien, door een stimulans van het afkolftoestel?
en nog een vraagjeaan de BV'ers hoe controleerde jullie of je beebje genoeg had gedronken? ik hoorde daar in den tijd van niels spreken over wegen na de voeding of zo? maar hoeveel moeten ze dan bijgekomen zijn? daar maak ik me wel wat zorgen over, je weet niet hoeveel ze drinken he _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Leentjeuuh_vv foetus

|
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 18-03-2009 00:19:00 Onderwerp: |
|
|
dankje!
ik geloof dat ze niels in het ziekenhuis ook wogen na de voeding, maar dat weet ik nu niet meer zo zeker _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Vke Site Admin

|
Geplaatst: 18-03-2009 11:30:14 Onderwerp: |
|
|
vroeger wogen ze de kindjes inderdaad bij BV. mijn mama is er niet over te spreken dat ik Febe niet weeg voor en na de voeding.
Maar ze komt goed bij en heeft voldoende plasluiers dus ik vertrouw erop dat ze genoeg drinkt zolang ze bijkomt en plasluiers heeft.
En ik heb geen last van borsten die ontploffen hoor na tkolven... _________________
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 19-03-2009 14:01:16 Onderwerp: |
|
|
En ik heb geen last van borsten die ontploffen hoor na tkolven...[/quote]
hihi, thanks
al veel teruggedacht aan de BV-periode van niels
verschillende keren 's nachts wakker geworden als ons venteke langer sliep dan nomaal voor zijn voeding, een gans bed onder de moedermelk  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Vke Site Admin

|
Geplaatst: 19-03-2009 22:56:58 Onderwerp: |
|
|
Jah, sinds de bevalling slaap ik met een voedingsbv hoor. Ben in het ZH de eerste nacht wakker geworden met een natte t-shirt en hab sindsdien met bh en compressen geslapen _________________
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 20-03-2009 20:54:25 Onderwerp: |
|
|
Vke schreef: |
Jah, sinds de bevalling slaap ik met een voedingsbv hoor. Ben in het ZH de eerste nacht wakker geworden met een natte t-shirt en hab sindsdien met bh en compressen geslapen |
jah, lekker sexy he, hehe
gelukkig is het nog niet snikheet  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|